11.4.2011

Vaasa KV ja muuta

Vaasan kansainvälinen koiranäyttely kului minun osaltani kehän sisäpuolella työskennellessä. Olin molempina päivinä pyörittävänä kehätoimitsijana Paavo Mattilalla.

Ensiviikonloppuna pääsen itse Sipoon ryhmänäyttelyssä omien koirien kanssa kuitenkin kehään kera Nitan ja Maxin. Tuomarina meillä on siellä Raimo Louhio joka on antanut Moonalle SERTin muutama vuosi sitten Jurvan ryhmänäyttelyssä. Toivottavasti mun odotukset ei kuitenkaan ole liian korkealla..

Muuten onkin koirien kanssa vaan lenkkeilty ja treenaamisen osalta on ollut todella hiljaista. Kyllä mä näyttelytreeniä oon noiden kanssa vetänyt ulkona, mutta sen jälkeen pitää kyllä väistämättä tunkea koirat kylppäriin. Ihana kevät :P

Ajattelin väsätä vain tälläisen pikaisen kuulumispostauksen, ja mulla ei ole edes mitään kunnon kuvia. Palataan kuitenkin sitten ensiviikolla Sipoon näyttelykuulumisten saralla!

Photobucket
Nita sai Vaasa KVsta tuliaisen uuden pannan <3

3 kommenttia: