25.7.2011

Huipputreenit

Photobucket

Tänään liideltiin treeneissä tuollasta rataa. (Noi välimatkat kyllä taitaa pissiä aika huolella :D). Meillä ei ollut vaikeuksia oikestaan missään kohtaa, ja saatiin kehuja. Jäi niiin hyvä fiilis treeneistä! Nita kuunteli koko ajan, se teki täysillä ja mä oon saanut omaan ohjaukseeni enemmän vauhtia koska oon varmempi, enkä vaan jarruttele koiraa koko ajan. Ja tuntuu että sujuu paremmin nyt kun oon keskittynyt vaan yhteen koiraan.

Meidän ohjatut treenit on perustuneet aikapaljon ohjaustekniikoihin, ja tutustutaan aina huolella ratoihin, mietitään eri tapoja ohjata radalla ja kouluttajan kanssa mietitään aina että miten oman koiran kanssa olisi paras tapa suorittaam se. Oon kyllä niiiin hurjasti tykännyt tästä kurssista! Huomaan että oon ite oppinu paljon Nitasta, ja osaan omasta mielestä aika hyvin miettiä parhaat tavat ohjata Nitaa. Sunnuntaina kai startataan ekoissa virallisissa hyvällä mielellä...? Toivottavasti! Keskiviikkona vielä treenit.

Jäi vaan niiin hyvä fiilis että oli pakko kirjottaa merkintä, vaikka en tiedä kiinnostaako porukkaa hirveästi lukea näitä agilityjuttuja, mutta kirjoittelen niitä lähinnä siksi, että täältä on hyvä aina katsoa mitä ollaan treenailtu, miten ollaan kehitytty ja mikä fiilis treeneistä on jäänyt.

Treenien jälkeen haettiin loputkin laumasta ja hurautettiin uimaan koska päivä oli vaihteeksi melko lämmin. Kamerakin oli mukana niin heitän loppuun parit kuvatukset :P

Photobucket
Max

Photobucket
Moona

Photobucket
än, yy, tee...

Photobucket
nyt ! Nitan uimahyppy part. 4521

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti