16.11.2011

Hyväntekeväisyyttä!

Photobucket
Kuva on facebooksivuilta kopioitu!

Eilen Seinäjoella järjestettiin koiramarssi, jossa jokaista osallistujaa kohden Royal Canin lahjoitti 0,5kg koiraruokaa Seinäjoen eläinsuojeluyhdistykselle. Minä ja Jenni päätettiin käydä kantamassa oma kortemme kekoon, mulla mukana Nita ja Jennillä 11-vuotias kultsuherra Rolle. Kierrettiin parin kilometrin lenkki letkassa. Ruokaa koko marssi eläinyhdistykselle tuotti vähän reilu 70kg, eli siis ihan hyvä määrä osallistujia :)

Maanantaina kuulin että KEO (Kauhajoen Evankelinen opisto) järjestää tulevana viikonloppuna ilmaista koirahierontaa joten pikapikaa soitin sinne ja varasin ajan Mistylle & Nitalle. Jänskättää! Toivottavasti ei ole pahoja jumeja..

2 kommenttia:

  1. Olisinpa tajunnut pannan tuoda sinne mukaan! Harmittaa niin lujaa!

    Olipas kivasti väkeä! Hyvä, hyvä! :)

    VastaaPoista
  2. Hertta 6 Kerttu/ No niinpä! :D Mutta mä kyllä oon arkisin joka päivä kurikassa, kolmesta neljään mulla on yleensä luppoaikaa.. pitää sopia joku pv et miten sen saan sulta :)

    VastaaPoista