11.2.2012

Prinsessakohtelua, kiitos.

Tänään Suupohjan koirakerho oli vuokrannut PAWSin hallin sekä ohjaajan kahdeksi tunniksi (Olen molempien seurojen jäsen) ja oltiin siellä Nitan kanssa treenaamassa. Rata oli mukava, siinä oli haastetta mutta ei liikaa.

Ensiksi oli tarkoitus ottaa rata n. 15min pätkissä, me tosin tehtiin se alusta loppuun. Muutamaa kohtaa piti ottaa uusiksi mutta muuten meni hienosti. Seuraavalla kerralla tehtiin sitten kisanomainen rata, ja se meni ihan penkin alle. Nitalla meni taas päälle se "hei mä en jaksa enää pliis tehdään jotain muuta? ai ei vai, no hyppää ite" -vaihde. Kovasti yritin tsempata mutta se vain laamaili, tuijotti mua ja heilutti hätää. Pallosta se kuumeni vähän, mutta otin sitten jotain vauhtijuttuja ja lopetettiin. Saatiin kuitenkin ennen sitä vedettyä rata kerran läpi, mutta se oli jo niin innotonta ja vauhditonta että huoh. Mietin kauan aikaa laitanko videon vai en. :D

Rata näytti tältä:
Photobucket

Meidän suurin ongelma oli 15-18, miten saada kontaktihullu koira putkeen, varsinkin kun sillä on suora näkymä aalle? No, onnistuttiin kuitenkin ihan hyvin parin toiston jälkeen. Videolla se ei kyllä näytä siltä, mut osattiin oikeesti! Keppeihin mun pitää kuulemma lisätä vauhtia, mutta oon nössö enkä uskalla, mitä jos se varastaa jonkun välin? Koira kuulemma vaan odottaa että minä juoksisin nopeammin.. Pussi jostain syystä jännitti, mutta eipä tuo varmaan vielä ikinä ole mustaa pussia mennyt. Ekan kerran epäröinnin jälkeen se kuitenkin suoritti esteen normaalisti.



Ei ne ehkä ihan niin huonot treenit olleetkaan, kun nyt ajattelen. Mutta harmittaa vaan kun tuo aina välillä turhautuu eikä halua tehdä mitään..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti