7.4.2012

Korvaton koira ja unohteleva ohjaaja

Ei mennyt Vöyrin kisat 6.4 ihan niinkuin elokuvissa. :D

A-radalla koiralla oli todella paljon energiaa, ja se oli unohtanut korvatkin kotiin. Meillä ei ole kyllä pitkään aikaan ollut tuollaista ongelmaa, silloin nuorempana neiti saattoi alkaa säätää omiaan mutta nykyään se on pysynyt hyvin lapasessa, ja antanut jopa mun virheitä vähän anteeksi. Täytyy kyllä myöntää että mä olin paljon myöhässä koko ajan. Ja mulla meni koko pakka sekaisin kun koira juoksi ensimmäisen esteen ohi. Tältä radalta siis HYL. Tässäpä erittäin kaunis video teidän ihasteltavaksi meidän radasta. Saa nauraa...

Photobucket
A-rata

B-radalle me tsempattiin. Lähdettiin heti toisena, joka oli meille ihan uutta. Rata vaikutti paljon helpommalta ja lähdettiin luottavaisin mielin radalle. Koira oli tosi nätisti kuulolla ja sitä oli kiva ohjata. Jostain syystä mä vein koiran kuitenkin alun pyörityksen jälkeen täysin väärälle esteelle. 8 putken ja 9 hypyn jälkeen olisi pitänyt lähteä kepeille, mutta jossain mielenhäiriössä me lähdettiin aalle. Mua ärsyttää niin paljon! Omia virheitä on vaikea antaa itselleen anteeksi, koiralle nyt ei koskaan voi olla vihainen. A-rata lähinnä naurattaa, mutta B-rata ei. Huoh! Tästä radasta ei ole videota, mutta kyhäsin teille ratapiirrustuksen..

Photobucket
B-rata

Ei kyllä ikinä uskoisi että viimeksi meni niin nätisti, ilman mitään kummempia ongelmia. Eilen niitä riitti vaikka muille jakaa. Seuraavan kerran me startataan vasta vappuna oman seuran kisoissa. :D Kai sitä hyllyriviäkin täytyy välillä kasvattaa että voi saada taas palkintoja ....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti